השכרת מדפסת לייזר משולבת לעסקים

מדפסות לייזר ביתיות ומשרדיות הפכו לפופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות בעיקר בגלל המהירות והאיכות שהן מספקות. מאות אלפי לקוחות שעברו למדפסות הלייזר כבר שכחו מה זה שיוצא דף עם דיו מרוח, מה זה לחכות יותר מדקה עד שכל דף מודפס, ואת כמות מחסניות הדיו שצריך להחליף.

מדפסת לייזר איכותית יקרה יותר בהשוואה למדפסת דיו, אבל הוכח כבר שההשקעה במדפסת לייזר משתלמת לטווח הרחוק.  כיום, ניתן לקנות מדפסת לייזר במחיר שנע בין 700 ל- 1200 שקלים (מדפסת הזרקת דיו בסיסית אפשר גם לרכוש ב500 שקלים) וכמעט כל חברת מדפסות מוכרת מייצרת מדפסות עם טכנולוגיית הלייזר:

  1. מדפסת לייזר BROTHER –    מותג מוכר עם הרבה לקוחות מרוצים. ניתן לרכוש מדפסת לייזר של ברדר במחיר של 1,000 שקלים.
  2. מדפסת לייזר HP – מותג ענק ומוכר. ניתן לרכוש מדפסת לייזר של HP בסביבות 1,100 שקלים.
  3. מדפסת לייזר SAMSUNG – חברה המייצרת מגוון של מכשירי אלקטרוניקה. מדפסת לייזר של סמסונג תעלה בסביבות ה900 שקלים.
  4. מדפסת לייזר CANON – חברה שמוכרת בזכות המצלמות המקצועיות שהיא מייצרת. מדפסת לייזר של חברת קנון תעלה בסביבות 1,500 שקלים.

אף אחד לא אוהב את הרעיון של להיות תלוי במכשיר, במיוחד שמדובר במכשיר שיכול לעצור עבודה משרדית. מדפסת היא אחד הכלים החשובים ביותר בכל משרד, מכיוון שכל משרד צריך להעתיק, לתעד, לחתום ולשלוח מסמכים. לכן, כל משרד צריך לרכוש את המדפסת האיכותית ביותר, המהירה ביותר והמתאימה ביותר לצרכי המשרד.

למרות כל היתרונות שבמדפסת לייזר, עדיין לא כל משרד יכול להרשות לעצמו להוציא בסביבות אלף שקלים על מדפסת (לא כולל טונרים, דפים וחלקי חילוף). בנוסף, רוב המשרדים לא רק מדפיסים, אלא צריכים גם לצלם, לפקסס ולסרוק. לכן, פתיחו מדפסות לייזר משולבות המשלבות את כל פעולות המשרד במכשיר אחד. בעזרת מכשיר אחד, המשרד יכול לבצע את כל הפעולות שהוא צריך לבצע באותה מהירות, ובאותה איכות. עדיין, אם מדפסת לייזר רגילה מייקרת את ההוצאות, מדפסת לייזר משולבת עולה בהרבה יותר.

OKI פתרונות הדפסה פיתחה שיטה נוחה לעסקים להשכרת מדפסות לייזר משולבות מותאמות לעסקים. בעל העסק לא צריך לשלם סכום כל כך גבוה כדי ליהנות מיתרונותיה של המדפסת המשולבת, ויכול ליהנות משירות עד הבית הכולל חלקי חילוף וטונרים לאורך תקופת ההשכרה.

מאפייניה של המדפסת המשולבת:

חבילת השכרת מדפסת לייזר משולבת כוללת:

  1. מדפסת לייזר משולבת חדשה.
  2. אחריות יבואן רשמי
  3. טונרים ומתכלים ללא עלות
  4. שירות והתקנה באתר הלקוח

לסיכום

בסכום חודשי קבוע החל מ 30 שקלים, כל משרד יכול ליהנות ממדפסת לייזר משולבת שתתאים לצרכי העסק ופעולות העובדים ביום יום. אתם יכולים להיות בראש שקט שאם משהו קורה למדפסת, טכנאי מגיע אליכם למשרד לתקן. בנוסף, כל פעם שתצטרכו להחליף טונר או כל חלק חילוף אחר, תוכלו להזמין וזה יגיע אליכם ישירות למשרד ללא תשלום דמי משלוח.