למה לעסקים עדיף להשכיר מדפסת משולבת

רכישת מדפסת לבית עסק היא תהליך שבו כל בית עסק בוחר את המדפסת האידיאלית עבורו, ולכן כל תהליך רכישה שונה מאחד לשני. למרות השוני, הוכח לאורך השנים כי רוב העסקים מעדיפים לרכוש מדפסת משולבת מכיוון שיש לה המון יתרונות על פני מדפסות שונות. ממהירות הדפסה ולפונקציות שלא קיימות בכל מדפסת, המדפסת המשולבת הפגה להיות המדפסת האידיאלית לכל העסקים – קטנים או גדולים.

  1. 4 פעולות במדפסת אחת!
    במדפסת משולבות תוכלו לבצע את כל הפעולות המשרדיות – צילום, פקס, סריקה והדפסה.כתוצאה מכך, אתם גם חוסכים מקום בחלל העבודה ע”י זה שאתם לא צריכים 4 מכונות ל4 פעולות, וגם נהנים מנוחות שהכל נמצא תחת קורת גג אחת. במדפסת המשולבת יש סורק מובנה המאפשר לסרוק מספר רב של עמודים בבת אחת במקום לסרוק כל פעם עמוד אחד. בנוסף, מדפסת משולבת כוללת גם תכונות של פקס ובמדפסות המשולבות של OKI יש גם את הפעולה המאפשרת לכם לקבל את הפקסים למייל (Fax to Mailׂ).
  2. הדפסה דו צדדית!
    במקום לבזבז כל כך הרבה דפים על דוחות חודשיים ושבועיים, תוכלו להדפיס ולצלם משני צדי הדף עם מדפסת משולבת.
  3. לא רק דפים סטנדרטיים!
    במדפסת משולבת תוכלו להדפיס על דפים דקים או עבים, מעטפות, כרטיסים וכדומה.
  4. חיבור לרשת!
    מדפסת משולבת המתחברת לרשת מאפשרת לכם גם להדפיס מכל מחשב שמחובר למדפסת, במקום לקנות מדפסת נפרדת לכל מחשב במשרד. כתוצאה מכך, מדפסת משולבת חוסכת לכם הוצאות מיותרות על כמות של מדפסות למשרד אחד, וחוסכת מקום בחלל העבודה שלא יהיה עמוס במכונות.

למה עדיף להשכיר?

הוצאות הדפסה לבית עסק ממוצע יכולות להגיע למאות שקלים בחודש! בית העסק לא שם לב כמה הוא משלם על טונרים, מתכלים ותיקונים כי זה נראה כמו הוצאה שוטפת שפשוט חייבת לקרות. בOKI אנחנו לא מאמינים שזה צריך להיות כך. לכן, אנו מציעים לבתי עסק להשכיר מדפסות הכוללות חבילת שרות המשאירה את בעל העסק בראש שקט. בנוסף, החבילות חוסכות לבית העסק את העלות על תיקונים, טונרים (שמגיעים לכמה מאות שקלים כל פעם) ומתכלים.

מה החבילה כוללת ?

  1. מדפסת חדשה המותאמת לצרכי המשרד
  2. טונרים ללא עלות
  3. חלקי חילוף ללא עלות
  4. אחריות יבואן רשמי
  5. שירות והתקנה באתר הלקוח
  6. שירות HELP DESK

פעימות מונה עבור כל דף שחור לבן שתדפיסו תשלמו 5 אג’, ועבור כל דף צבעוני 25 אג’.

התשלום עבור פעימות המונה מתבצע פעם ברבעון.