למה עסקים מעדיפים מדפסת לייזר?

מדפסות הלייזר לאט לאט הופכות לחלק בלתי נפרד מכל משרד ובית עסק. הסיבה לכך היא שלמדפסת לייזר יש יתרונות רבים בתחום המהירות והאיכות. חברת OKI המתמחה בפתרונות הדפסה לבתי עסק קטנים וגדולים מאפשרת לבעלי העסקים להרוויח מדפסת לייזר גם אם זה נראה כמו הוצאה כבדה. OKI פיתחו את שיטת השכרת המדפסות הכוללת מדפסת חדשה, שירות מלא, טונרים וחלקי חילוף, הכל בתשלום חודשי קבוע מראש. לפני פירוט חבילות ההשכרה, להלן מספר דגשים על מדפסות הלייזר:

קריאת קבצים

מדפסות לייזר מסוגלות להתמודד עם סוגי מסמכים רבים כגון JPEG, PDF וכדומה. חשוב לוודא לפני הרכישה כי המדפסת שאתם מעוניינים בה תומכת בכל סוגי הקבצים, במיוחד הסוגים שהם הכי נפוצים אצלכם במשרד. כדאי לוודא בראש שהמדפסת מסוגלת להתמודד עם כל סוג קובץ.

עומס עבודה

ברוב המשרדים ישנם מספר עובדים וכולם תלויים וזקוקים למדפסת צמודה. מדפסות הלייזר של OKI מומלצות מכיוון שעומס העבודה שהיא מציעה מגיע ל60,000 דפים בחודש, וכך היא מבטיחה קצת עבודה יעיל ונוח לכל עובדי המשרד. מומלץ לדעת ולהכיר את עומס העבודה הצפוי לפני רכישת מדפסת כדי לא להיתקל בבעיות ותקלות לאחר הרכישה.

כמה זה עולה לנו ?

עלויות התחזוקה של מדפסות הלייזר שונות מאוד בין משרד למשרד והן כוללות בעיקר את החלפת הטונרים וחלקי חילוף. משרדים גדולים הכוללים מספר רב של עובדים יצטרכו להחליף טונרים וחלקי חילוף לעיתים קרובות יותר ממשרדים קטנים. חלקי החילוף והטונרים יכולים להגיע לכמה מאות שקלים, ומשרד גדול יכול להגיע לאלפי שקלים ברבעון בודד, ולכן חשוב לבדוק את עלויות חלקי החילוף והטונרים לפני רכישת המדפסת.

עקב העלות הגבוהה של חלקי חילוף ותיקונים, OKI פיתחה שיטת השכרת מדפסות לייזר הכוללת שירות מלא לאורך כל תקופת השכירות. השירות כולל טונרים ללא עלות וטכנאי מוסמך לכל בעיה ותקלה. בנוסף, קיים שירות HELP DESK המאפשר לנו להתחבר למדפסת שלכם באמצעות שליטה מרחוק ולוודא שהמדפסת תקינה ומוכנה לפעולה. מומחי חבילות ההדפסה של OKI יוכלו להתאים למשרד שלכם את המדפסת המתאימה ביותר עבור העסק שלכם.

מה חבילת ההשכרה כוללת ?

  1. מדפסת חדשה המותאמת לצרכי המשרד
  2. טונרים ללא עלות
  3. חלקי חילוף ללא עלות
  4. אחריות יבואן רשמי
  5. שירות והתקנה באתר הלקוח
  6. שירות HELP DESK

פעימות מונה עבור כל דף שחור לבן שתדפיסו תשלמו 5 אג’, ועבור כל דף צבעוני 25 אג’. התשלום עבור פעימות המונה מתבצע פעם ברבעון.

אז איזו מדפסת לייזר הכי מתאימה לכםאין תשובה אחת לשאלה זו מכיוון שלכל בית עסק יש את המאפיינים שלו. התקשרו עוד היום לצוות מומחי חבילות ההדפסה שלנו להתאמת חבילת השכרה אידיאלית עבורכם ועבור עובדיכם.